| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
JunoJulliet
|
Posted: Sun May 20, 2012 4:03 am Post subject: [v] verkoop vreemd product |
|
|
in mijn creator reports zag ik vandaag een item staan dat ik verkocht heb maar dat ik niet zelf gemaakt heb, ik klikte erop en het bleek een item te zijn dat door iemand anders is gederivieerd van mijn steampunk photolocker, maar als ik naar de product pagina ga van dat nieuwe product krijg ik de melding product niet gevonden
ik heb gewoon kredits gekregen voor de verkoop, maar ik vraag mij nu toch wel een beetje af wat hier aan de hand is, is dit normaal dat niet bestaande producten gekocht kunnen worden? en krijg ik daar geen problemen mee met de eind koper van het product?
o ja de link naar het product:
http://nl.imvu.com/shop/product.php?products_id=12766194 _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Jasmyn  Moderator
|
Posted: Sun May 20, 2012 7:14 am Post subject: |
|
|
Ik denk dat het beste wat je kan doen is even een helpticket te maken en vragen wat er precies aan de hand is. Customer service kan wel zien hoe het in elkaar steekt. Er komen wel eens meer gekke bugs voor in de derivation tree.
Om een helpticket te maken click je op 'help' rechtsbovenaan, daar kies je voor 'request support' en dan 'submit a case' ik zou het onder subject 'creator' filen.
Succes! _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
JunoJulliet
|
Posted: Sun May 20, 2012 10:20 am Post subject: |
|
|
dank je, dat zal ik doen _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
PrettyKitty  Moderator
|
Posted: Tue May 22, 2012 3:25 am Post subject: |
|
|
Ik denk aan het volgende... iemand heeft een derivation van jouw product uitgevoerd, en verkoopt het niet via de reguliere weg.
Of het was een eenmalige uitwerking op verzoek waarna de boel op slot is gegaan.
Maar ik zou ook een help ticket invullen... ik zou reuze nieuwsgierig zijn
Oh, iedere mesher vraagt wel of jij zijn/haar producten niet op derivable wilt zetten maar IMVU verbiedt je niet om het tóch te doen. Het lijkt me stug dat jij daardoor in de problemen komt. _________________ Big Bang Theory fan? Check this bundle!! You're going to love it! |
|
| Back to top |
|
 |
|