| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
PrettySweetScarlet
|
Posted: Sun Apr 29, 2012 11:08 pm Post subject: [v] geen credite gekregen |
|
|
hallo ik had een vraag in verband met mijn crediets die ik nog moet krijgen vandaag ,ik heb vip van 2 maanden en dat is vandaag al 1 maand ,wanneer ontvang ik dan mijn tegoede crediets ,
MVG sweetlailascarlet
<- Aangepast op 30-04-2012 door PK -> |
|
| Back to top |
|
 |
PrettyKitty  Moderator
|
Posted: Mon Apr 30, 2012 3:32 am Post subject: |
|
|
Hoi
Ingewikkeld altijd.
Stel dat je VIP werd op de 5e van de maand, dan ontvang je de 5000 credits telkens op de 5de.
Mocht je nu toch denken dat je de credits nog niet ontving terwijl die datum wel voorbij is dan kan je het beste contact met klantenservice (Custom service op z'n Engels)
Dat doe je door op ieder pagina boven aan op HELP te klikken en dan te kiezen voor submitt case. Daarna kies je voor de optie VIP want dat ben je per slot van rekening (en dat betekent dat je vraag sneller wordt beantwoort) en vraag je, in het engels, wanneer je je credits *** verwachten.
Mocht het je in het Engels niet lukken dan typ je eerst je vraag in je kladblok in correct nederlands en plaats je daarbij ook nog een google translator-vertaling. Waarna je het verstuurd via het submit case-formulier.
Overigens wil ik je met nadruk bvragen om e huisregels van het forum even door te nemen.
Daar had je kunnen lezen HOE je je vragen hier dient te stellen. Ik heb zojuist even de de [v] van vragen toegevoegd. _________________ Big Bang Theory fan? Check this bundle!! You're going to love it! |
|
| Back to top |
|
 |
Jasmyn  Moderator
|
Posted: Mon Apr 30, 2012 11:01 am Post subject: |
|
|
Klein detail:
Nadat je op HELP clickt kies je voor REQUEST SUPPORT, daarna pas, SUBMIT A CASE. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
|