| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
TommyWierper
|
Posted: Mon Dec 19, 2011 12:49 am Post subject: Stel je voor ;) |
|
|
Goedemorgen allemaal!
Oke dit thread werkt zo. Stel jezelf voor en leg uit wat je doet op IMVU en of je eigen leven (als je dit wilt) zo leren we allemaal weer wat van elkaar. Tenslotte daar draait een community toch om.
Ik ben Tommy. Ik ben 25 jaar en maak sinds een jaar producten voor IMVU. Ik maak voornamelijk shirts, en maak ook custom shirts. In mijn dagelijks leven ben ik een designer bij een reisbureau in Nederland. Ik maak actie websites, banners, nieuwsbrieven en nog veel meer. Grote kans dus als je wel eens een reis geboekt hebt dat de site waar je op zit door mij ontworpen is.
Ook ben ik fanatiek social media fan en doe er vanalles mee. Ik hou mijn eigen blog bij en biedt mensen die dat willen tips aan via voorgenoemd media. Ik bezit mijn eigen Facebook groep voor IMVU en een Fanpage voor mijn eigen site. (Als je een beetje creatief googled vind je hem zo wink wink naam)
Graag hoor ik jullie verhaal.
Groet Tommy _________________ Request My Bling!
 |
|
| Back to top |
|
 |
Mutsjeee
|
|
| Back to top |
|
 |
Jasmyn  Moderator
|
Posted: Mon Dec 19, 2011 4:41 am Post subject: |
|
|
Hey Tommy!
Welkom in het Nederlandse forum! Zou je misschien je introductie willen kopieren naar de introductie topic?
http://www.imvu.com/catalog/modules.php?op=modload&name=phpbb2&file=viewtopic.php&t=405940
Nu is het forum nog vrij leeg, maar gezien we maar 1 forum hebben waar we alles in moeten zetten zal het op den duur misschien lastig worden overzicht te houden, vandaar!
Dan zet ik deze op slot zodat er niet twee introductie topics ontstaan  _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
|