| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
PrettyKitty  Moderator
|
Posted: Sun Dec 11, 2011 1:29 am Post subject: |
|
|
Hallo Katleen
Het duurt niet lang of er is ook een Duits forum.
Nederlands en Duits lijkt inderdaad veel op elkaar, ik speek daarom vrij goed Duits. Maar met schrijven heb ik meer moeite. _________________ Big Bang Theory fan? Check this bundle!! You're going to love it! |
|
| Back to top |
|
 |
Revive
|
Posted: Sun Dec 11, 2011 12:01 pm Post subject: |
|
|
Ik zal maar ook even hallo zeggen.
Ik ben Suh en ik ben hier sinds 2007 maar dan op een ander account.
Ik was een tijdje gestopt met IMVU en ben opnieuw begonnen op dit account c;
Ik create niet veel , ik hou me daar ook niet echt mee bezich. Ik ben ook niet lang geleden begonnen met createn!
Ik hou me voornamelijk bezig met gamen, tekenen en coderen.
Ik ga volgend schooljaar Luchtvaart studeren.
Ik hou van kaas <3 he he he _________________

Last edited by Revive on Wed Jul 04, 2012 2:33 am; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Ritsy
|
Posted: Sun Dec 11, 2011 11:44 pm Post subject: |
|
|
Hoi, ik ben Ritsy.
En het is raar om nederlands te typen in de forums. D; _________________ Catalog |
|
| Back to top |
|
 |
PrettyKitty  Moderator
|
Posted: Mon Dec 12, 2011 12:29 am Post subject: |
|
|
Hee Ritsy, welkom
Als je vaak op de forums hebt geschreven, en dat heb je want dat zie ik aan je aantal posts onder je plaatje, dan lijkt het me inderdaad heel vreemd om weer Nederlands te schrijven.
Weet je, ik kan me best aardig uitdrukken in het Engels maar het gaat nu eenmaal vaak makkelijker in je eigen taal.
Darnaaast zijn er heel veel Nederlandse IMVU-leden die niet tot nauwelijks een andere taal beheersen en voor hen is dit forum, hopelijk, een hele uitkomst.
Laten we er het beste van hopen.
Leuk in ieder geval om je te ontmoeten. _________________ Big Bang Theory fan? Check this bundle!! You're going to love it! |
|
| Back to top |
|
 |
djJaf
|
Posted: Tue Dec 13, 2011 1:13 pm Post subject: |
|
|
Hoi pipeloi,
Mijn naam hier is djJaf en ik ben al een aantal jaren actief op IMVU. Ik heb ooit eens een poging gedaan tot devven, maar toen was dat mijn ding niet echt
Momenteel denk ik er sterk aan om eens aan de slag te gaan met 3d modeling (ben er een klein beetje bekend mee) en toch eens een "creditje" mee te pikken.
Hopelijk word het een beetje gezellig hierzo in ons eigen nederlands hoekje  |
|
| Back to top |
|
 |
Dutchie2000
|
Posted: Tue Dec 13, 2011 2:16 pm Post subject: |
|
|
Hallo allemaal, ik ben Dutchie2000, 42 en ben aktief sinds 2007.
Ik maak voornamelijk meshes van meubels.
Daarnaast ben ik ook creditreseller. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Loverly
|
Posted: Sun Dec 18, 2011 3:08 am Post subject: |
|
|
Nou ik ben dus loverly, ben hier vanaf begin 2007 en mijn naam was eerst sweetlovery. Ik ben erg actief geweest bij de dagelijkse DoC van imvu, maar vind daar momenteel niet zoveel meer aan. Ik dev ook wat ik erg ontspannend vind om te doen.
Ik ben niet echt een chatter, doe dit bijna nooit eigenlijk, en ook niet zo actief in het forum. lees er wel veel, reageer weinig.
Verder zit ik ook graag achter mijn PS3 en ben dol op horrorfilms. _________________
Cassiopeian Credits |
|
| Back to top |
|
 |
LadyInBlack21
|
Posted: Sun Dec 18, 2011 5:24 am Post subject: |
|
|
Hallo,
Ik ben LadyInBlack21 en ben hier al sinds begin 2007. Een jaartje later ben ik begonnen met developen. En momenteel heb ik het zo druk in m'n dagelijks leven dat ik niet meer aan developen toe kom. Maar er zal nog wel eens wat volgen als ik terug regelmaat vind in m'n leven.
Ik ben 23 en ben afgestudeerd als industrieel ingenieur in de biochemie. En momenteel werk ik voor een internationale biergigant... En ik kom uit Vlaanderen, België, als één van de weinigen hier, denk ik.
Hopelijk wordt het hier een leuke bende!  _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Ylenee 
|
Posted: Mon Dec 19, 2011 11:47 pm Post subject: |
|
|
Hallo
Mijn naam is Ylene , ben nu ruim anderhalf jaar actief op imvu .
Ben in het dagelijks leven druk met mijn administratie kantoor aan huis.
En in de avond uren meestal te vinden in 1 van mijn eigen rooms .
Sinds een half jaar ben ik actief aan het createn , voornamelijk kamers en meubels ,en sinds kort ook kapsels .
Top dat er nu ook een Nederlands forum is , zal hier vaak een kijkje komen nemen  |
|
| Back to top |
|
 |
Mellifluouss
|
Posted: Tue Dec 20, 2011 3:33 am Post subject: |
|
|
Bloop _________________

Last edited by Mellifluouss on Fri May 11, 2012 3:40 pm; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Jasmyn  Moderator
|
Posted: Tue Dec 20, 2011 4:40 am Post subject: |
|
|
Welkom allemaal!!! *deelt koekjes uit* _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Kaito
|
Posted: Wed Dec 21, 2011 12:16 pm Post subject: |
|
|
Hallue, ik ben Kaito zoals je ziet. Sinds 2007(ish?) op IMVU zoals blijkbaar best veel mensen hier, ooit geprobeerd te devven maar nope, niet echt geslaagd. Nu is 't op z'n tijd iets maken als ik het nodig heb en niet in de cata kan vinden, maar meer ook niet echt. Heb er het geduld niet voor om uit te vogelen hoe ik het een beetje goed doe 8D
@Ritsy idd! Op de een of andere manier ziet het er ook zo vreemd uit, maar dat kan ook aan mij liggen... |
|
| Back to top |
|
 |
theangeldancer
|
Posted: Wed Dec 21, 2011 12:38 pm Post subject: Re: Dit is de plek om je voor te stellen |
|
|
ik ben theo dit is mijn 2 naam mijn eerst naam is theobijl en theangeldancer hang al van 2006 op imvu deve veel lol maken ben bijna langste zo ik zie meest komen uit 2007 hier
wat ik hier doe is helpen deve gek doen helpen met deve als mensen vragen is gewoon leuk om te doen maar nu niet gelijk allemaal komen met vragen lol  |
|
| Back to top |
|
 |
ingeprince
|
Posted: Wed Dec 21, 2011 12:53 pm Post subject: Re: ingeprince |
|
|
| [/quote]ingeprince ,ik heet inge ben zins kort dev en heb er veel plezier in heb je vragen kom langs |
|
| Back to top |
|
 |
Loxi_disabled_25025011
|
Posted: Wed Dec 21, 2011 12:53 pm Post subject: |
|
|
Dit ga ik dus over doen ;x
Last edited by Loxi_disabled_25025011 on Wed Dec 21, 2011 12:57 pm; edited 2 times in total |
|
| Back to top |
|
 |
|