| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
PrettyKitty  Moderator
|
Posted: Thu Mar 29, 2012 3:22 am Post subject: Problemen met .nl inlog en de oplossing |
|
|
Zoals iedereen waarschijnlijk, log je in op IMVU en wordt er onmiddelijk een .nl in de adresbalk toegevoegd.
Je ziet de site dan in het Nederlands en om de Engelse versie te kunnen zien, moet je dat handmatig veranderen op de hoofdpagina van IMVU.
Komt het voor dat je sommige dingen niet kunt? Bijvoorbeeld muziek downloaden, een bericht versturen?
Verzet de site dan (tijdelijk) van de Nederlandse versie naar het Engels.
In feite is het zo dat je in de nabije toekomst alle (nieuwe)problemen kunt proberen op te lossen met deze noodhandeling.
Lukt het dan nog niet, plaats dan een berichtje hier.
Wij hameren er wekelijks op bij het IMVU personeel om eindelijk eens iets te doen aan dit probleem wat voor alle internationale gebruikers lastig is, maar omdat zij niet ervaren wat wij doen en dat ook moeilijk kunnen nabootsen, ziet men de prioriteit er nog niet van in. _________________ Big Bang Theory fan? Check this bundle!! You're going to love it! |
|
| Back to top |
|
 |
Blush
|
Posted: Fri Jun 22, 2012 7:56 am Post subject: |
|
|
Ik heb een keer een probleem gehad met de .nl inlog. Toen ik me inlogte kreeg in een blanko pagina ervoor en kon helemaal niks. Het was gewoon wit. Dus kon eigenlijk gewoon niet op de website komen. Ik dacht eerst dat het aan de website lag en dat er toen een storing was ofzo, dus heb het toen ff zo gelaten. Maar toen ik over 2 dagen nog steeds niet in kon loggen vroeg ik me af wat het toen wel kon zijn. Op de client heb ik toen aan iemand gevraagd of diegene wel op de homepage kon komen, maar die logt gewoon in via het Engelse en die kon er wel zo op komen.
Ik heb dit toen opgelost door de taal te veranderen in mijn browser (FireFox) van Nederlands naar Engels. Toen ik dat had gedaan kwam ik automatisch bij de Engelse inlog pagina, en toen kwam ik er zo in en had geen blanko pagina meer ^^. Dus mocht je ooit dit probleem hebben, weet je wat je moet/*** doen :]. _________________ S&S -- 01232012.Where there is desire there is gonna be a flame -- where there is a flame someone's bound to get burned. But just because it burns it doesn't mean you're gonna die, you gotta get up & try. |
|
| Back to top |
|
 |
Jasmyn  Moderator
|
Posted: Fri Jun 22, 2012 9:15 am Post subject: |
|
|
Hetzelfde gaat ook op voor het veranderen van je email adres in de account settings en nog zo wat zaken. Kortom als er iets niet lukt, zet je settings even op Engels. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Guest_spottyxC
|
Posted: Sun Jul 01, 2012 3:53 pm Post subject: |
|
|
| hoi sinds de laatste update van imvu kan ik niet meer op imvu komen, ik heb al van alles geprobeerd tot aan opnieuw installeren van imvu( dit meerdere malen) toe, als ik via internet op mijn profiel kijk, dan zie ik dat ik ben ingelogt maar ik kom zelf niet op imvu en imvu laad ook niet op, dus geen rooms of zelfs de home en om uit te loggen moet ik mijn pc afsluiten omdat niets van imvu het doet, dit alles na de laatste updat!! kan iemand mij helpen met het vinden van vorige imvuversies, links etc.. zodat ik weer gewoon op imvu kan, of kan iemand mij vertellen of imvu al met een oplossing bezig is. alvorens ik deze post heb geplaatst heb ik imvu eerst op een andere pc gedownload en ook op deze pc doet imvu het niet! en op de 2e pc heb ik alles in het engels gedaan dus niets veranderd! |
|
| Back to top |
|
 |
Mutsjeee
|
Posted: Mon Jul 02, 2012 1:27 am Post subject: |
|
|
Via deze link kun je alle versies van imvu vinden die nog beschikbaar zijn: http://www.imvu.com/download.php
Momenteel zijn slechts 3 versies beschikbaar, alle die daarvoor kwamen zijn niet meer beschikbaar. Maar als je de aller nieuwste hebt, kun je die 2 die daarvoor kwamen proberen, hoppelijk dat een van die wel voor jou werkt (: _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
JunoJulliet
|
Posted: Mon Aug 06, 2012 11:29 am Post subject: |
|
|
ik heb een vreemd nieuw probleem met imvu, als ik inlog en ik naar een andere pagina wil op imvu dan word ik uitgelogd op imvu en moet ik weer opnieuw naar de inlog pagina. ik heb alle instellingen van firefox en imvu en de client al ingesteld op engels maar het probleem is niet opgelost _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
|