| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Blush
|
Posted: Sun Jun 24, 2012 8:22 am Post subject: Lock SVP :) |
|
|
 _________________ S&S -- 01232012.Where there is desire there is gonna be a flame -- where there is a flame someone's bound to get burned. But just because it burns it doesn't mean you're gonna die, you gotta get up & try.
Last edited by Blush on Tue Jun 26, 2012 5:46 am; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Mutsjeee
|
Posted: Sun Jun 24, 2012 9:17 am Post subject: |
|
|
Ik weet niet of het zin heeft en of ze je het geld terug willen geven, maar het valt natuurlijk altijd te proberen! En dat hij nogsteeds op 'nieuw' staat is niet raar, het duurt vaak wel een aantal dagen (tot zelfs een aantal weken) voordat je er een antwoord op krijgt, imvu's customer service is een puinzooi...
Trouwens, mocht je ooit nog eens op een snelle manier bij die pagina van de badges komen, ga naar 'account' en dan naar 'Manage badges' onder Account Tools (rechterkant van de pagina). Het is een beetje vreemd dat ze die link zo ver hebben weggestopt, je moet maar net weten dat je er via account kan komen... >___> _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Jasmyn  Moderator
|
Posted: Sun Jun 24, 2012 9:55 am Post subject: |
|
|
In dit soort gevallen, altijd een helpticket sturen. Hier in de forums is niemand die inzage heeft in je acount of je er antwoord op kan geven.
Click op 'help' rechts bovenaan, dan op 'request support, en dan 'submit a case'. Daar leg je duidelijk en in het Engels uit wat er aan de hand is en vraag je of ze je erbij willen helpen, of je je geld terug kan krijgen etc.
|
 |
PrettyKitty  Moderator
|
Posted: Mon Jun 25, 2012 9:42 am Post subject: |
|
|
Graag wil ik je er op wijzen dat het tussen de 5 en 7 dagen kan duren voordat je antwoord krijgt van de klantenservice.
Mocht het langer duren dan kan je altijd aan Jasmin of mij vragen om het aan het IMVU personeel voor te leggen.
We willen dan graag je ticket-nummer. _________________ Big Bang Theory fan? Check this bundle!! You're going to love it! |
|
| Back to top |
|
 |
Blush
|
Posted: Tue Jun 26, 2012 5:45 am Post subject: |
|
|
Ik heb al antwoord gehad van IMVU, en zoals ik al dacht krijg ik mijn 200k credits niet terug vanwege de regeltjes die IMVU heeft (:. Dus bij deze mag dit topic gesloten worden  _________________ S&S -- 01232012.Where there is desire there is gonna be a flame -- where there is a flame someone's bound to get burned. But just because it burns it doesn't mean you're gonna die, you gotta get up & try. |
|
| Back to top |
|
 |
PrettyKitty  Moderator
|
Posted: Tue Jun 26, 2012 10:33 am Post subject: |
|
|
Een ding nog... het is erg jammer dat je je vraag (zowel de titel van de thread als de vraag zelf) hebt verwijderd/verwijderd.
Door het te laten staan heeft iedereen in de toekomst daar wat aan, nu weet niemand meer waar het over gaat.
Ik vind het toch altijd erg jammer als zoiets gebeurt. _________________ Big Bang Theory fan? Check this bundle!! You're going to love it! |
|
| Back to top |
|
 |
|