| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Guest_MMMSHORTY
|
Posted: Mon Jun 04, 2012 7:44 am Post subject: [V] kado versturen |
|
|
Ik wou een kado naar een vriendin sturen.
Maar er staat je ehbt neit genoeg credits??
Kan je alleen een kado versturen als je betaalde credits hebt?
of kan het ook met promo credits?
x MMMSHORTY
<- aangepast door PrettyKitty 04-06-2012: [v] van vraag toegevoegd. Graag wil ik je adviseren om de forumregels even door te nemen -> |
|
| Back to top |
|
 |
Mutsjeee
|
Posted: Mon Jun 04, 2012 8:07 am Post subject: |
|
|
Het geven van cadeau's kan alleen met echte credits, niet met promo's _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Guest_KadoGeefAcc
|
Posted: Tue Mar 26, 2013 4:28 am Post subject: Kado geven. |
|
|
Ik Wouw een Kado geven aan Mn Bff. Maar Dat Ging niet IK klikte aan wat ik wouw Geven Van Haar "Verlanglijst" Maar.. Ik Kon nergens op Versturen Ofzoiets .. Kunnen Jullie helpen?
Groet.  |
|
| Back to top |
|
 |
PrettyKitty  Moderator
|
Posted: Tue Mar 26, 2013 6:22 am Post subject: |
|
|
Het cadeau dat je wilde geven: wilde je met echte credits betalen of de gratis credits die je van IMVU hebt gekregen?
Want zoals hierboven al staat aangegeven: je *** niets schenken met promo(tie) credits. _________________ Big Bang Theory fan? Check this bundle!! You're going to love it! |
|
| Back to top |
|
 |
Dusan
|
Posted: Thu Mar 28, 2013 8:30 am Post subject: Re: Kado geven. |
|
|
| Guest_KadoGeefAcc wrote: | Ik Wouw een Kado geven aan Mn Bff. Maar Dat Ging niet IK klikte aan wat ik wouw Geven Van Haar "Verlanglijst" Maar.. Ik Kon nergens op Versturen Ofzoiets .. Kunnen Jullie helpen?
Groet.  |
Klopt is bij mij ook zo soms geweest in client. Je klikt op op de gewenste cadeau wat je wilt versturen, maar je ziet het verstuur knopje niet. Ik zou gewoon via de site je cadeau dan versturen.
Promo credits werken inderdaad niet bij het geven van cadeaus jah _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
|