| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
pammie75 
|
Posted: Sat May 05, 2012 2:00 am Post subject: [v] probleem |
|
|
sinds een paar dagen kan ik behalve mijn eigen homepage, geen enkele homepage meer laden...iets van imvusandbox..tis volgens mij gebeurt na de laatse update..heb van alles geprobeert, systeem herstel punt en noem maar op...kunnen jullie mij helpen,
Groetjes Pammie75
<- aangepast door PK 06-05-2012: de [v] van vraag toegevoegd -> _________________ Take care...Love and Peace Pammie |
|
| Back to top |
|
 |
Violentwind
|
Posted: Sat May 05, 2012 8:09 am Post subject: |
|
|
| Zelfde probleem hier weinig homepages laden nog na de nieuwe update. Heb me cache al geleegt cookies en alles van mn computer opgeruimt maar niks schijnt te helpen ty ! |
|
| Back to top |
|
 |
pammie75 
|
Posted: Sat May 05, 2012 11:01 am Post subject: |
|
|
denk dat ik de oude IMVU maar weer download...al zo lang als ik IMVU gebruik, zijn de updates gewoon KUT _________________ Take care...Love and Peace Pammie |
|
| Back to top |
|
 |
lNicky
|
Posted: Sat May 05, 2012 1:38 pm Post subject: |
|
|
Ik heb kunnen afleiden dat dit probleem voorkomt bij personen die in een land wonen waar Engels NIET de hoofdtaal is.
Ik heb mezelf kunnen behelpen door de hoofdtaal van men browser op Engels te zetten ipv Nederlands. (Ik bedoel hier niet de taal op de imvupagina) Alles werkt nu weer normaal voor me.
Ik heb dit ook in het engels forum verteld, maar bij de andere personen helpt dit niet.
Imvu zal dit moeten fixen. Dus laten we voorlopig gewoon afwachten.
Ik denk ook niet dat het downgraden naar een oudere versie van imvu gaat helpen. Maar niets houdt je tegen om het toch te proberen.  _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
PrettyKitty  Moderator
|
Posted: Sun May 06, 2012 2:18 am Post subject: |
|
|
Laat ik dit vertellen met mijn mod-pet af.
IMVU heeft niet in de gaten hoe groot dit probleem is. zij kunnen het niet nabbotsen en erkennen het dus niet.
Zelf raak ik inmiddels behoorlijk gefrustreerd van dit hele gedoe.
Je browser instellen op de engelse taal, die oplossing werd door een van mijn collega mods al aangedragen maar ik weet niet hoe dat moet!
Kan iemand dat hier uitleggen? _________________ Big Bang Theory fan? Check this bundle!! You're going to love it! |
|
| Back to top |
|
 |
pammie75 
|
Posted: Sun May 06, 2012 5:10 am Post subject: |
|
|
dank jullie wel voor jullie reacties, Ook ik heb geen idee hoe ik mijn fire fox in kan stellen in de Engelse taal.Tis idd erg frustrerend.Ik mag zo graag hp's bekijken  _________________ Take care...Love and Peace Pammie |
|
| Back to top |
|
 |
lNicky
|
Posted: Sun May 06, 2012 7:52 am Post subject: |
|
|
Ik heb Firefox 12.0.
Dus ik kan je wel even vertellen hoe je de taal aanpast in deze versie.
- Je moet naar 'opties' gaan.
- Daar klik je op het tabblad 'Inhoud'.
- Daar zie je onderaan staan: Talen van uw voorkeur kiezen voor het weergeven van webpagina's. klik op 'kiezen'
- bij mij staan Engels [en] en Nederlands [nl] in dit lijstje. zorg ervoor dat 'Engels' bovenaan staat (via de knoppen 'omhoog' en 'omlaag' verplaatsen)
- staat 'Engels' er nog niet in, dan kan je hem toevoegen via het keuzelijstje.
Ik gebruik geen internet explorer voor Imvu maar de taal aanpassen doe je hier via:
- Extra
- Internetopties
- Algemeen ---> Vormgeving ---> Talen
- Engels toevoegen en zorgen dat het bovenaan het lijstje staat
Hopelijk helpt dit. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
pammie75 
|
Posted: Sun May 06, 2012 10:00 am Post subject: |
|
|
Hey Nicky,
Ik zelf heb ook FF 12.0, en heb het gelijk uit geprobeert en jawel.....HET WERKT!!!...Hartstikke bedankt  _________________ Take care...Love and Peace Pammie |
|
| Back to top |
|
 |
BrightDelightTen 
|
Posted: Sun May 06, 2012 11:14 am Post subject: |
|
|
Ik krijg de pulse op mijn HP niet meer aan de praat. In de messenger lukt wel maar links en dergelijk kan ik niet plaatsen. In het Engels overstappen werkt ook niet
Misschien heeft iemand een oplossing?
Alvast Bedankt! |
|
| Back to top |
|
 |
Drewny
|
Posted: Thu May 10, 2012 7:01 am Post subject: |
|
|
Bij mij laad hij ook geen homepages meer, dit is erg frustrerend omdat ik mn customers berichten wil sturen!! Gelukkig ben ik dus niet de enige bij wie dit gebeurd.. Dan zal er hopelijk ooit wel wat aan gedaan worden.. _________________
|
|
| Back to top |
|
 |
PrettyKitty  Moderator
|
Posted: Thu May 10, 2012 10:16 am Post subject: |
|
|
Het zou opgelost moeten zijn, ik kan sinds gisteren weer gewoon alle andere profielen bekijken.
Kan iemand me vertellen of dit alleen gebeurt als je via de Nederlanddse editie kijkt, of ook via de Engelstalige? _________________ Big Bang Theory fan? Check this bundle!! You're going to love it! |
|
| Back to top |
|
 |
Drewny
|
Posted: Thu May 10, 2012 11:18 am Post subject: |
|
|
| prettykitty wrote: | Het zou opgelost moeten zijn, ik kan sinds gisteren weer gewoon alle andere profielen bekijken.
Kan iemand me vertellen of dit alleen gebeurt als je via de Nederlanddse editie kijkt, of ook via de Engelstalige? |
Ook via de Engelstalige. Zal mijn internetgeschiedenis etc weer opschonen, misschien dat het bij mij dan ook opgelost is. _________________
|
|
| Back to top |
|
 |
BrightDelightTen 
|
Posted: Sat May 12, 2012 5:08 am Post subject: |
|
|
over de pulse. Ik heb op het imvu forum gekeken en eerst vond ik maar geen oplossing maar sinds gisteren zag ik wat je *** doen.
Dat is: naast het adresbalk staan 3 icoontjes:
een gescheurde papier
vernieuwen van pagina
en het kruisje
Je moet op het gescheurde papier icoontje klikken en dan zul je zien dat de pulse weer werkt
Succes! |
|
| Back to top |
|
 |
Guest_HoneybeeXnikkiX
|
Posted: Thu Sep 13, 2012 8:51 am Post subject: |
|
|
ik heb de laatste tyd (3 maanden ) hebbik de updates iedere keer van imvu hebbik op kruisje geduuwt maar nu wou ik het doen en het is gelukt en ik ga naar imvu ik meld me aan en er is ks veranderd ik kan bevoorbeeld die foto's nie posten en nu iedere keer als ik me aanmeld komt die update er op en ik heb ze al 7 keer gedaan en er veranderd niks. ik kna nog altyd geen foto stream gebruiken.
kan je me alstublieft helpen??
Groetjes HoneybeeXnikkiX |
|
| Back to top |
|
 |
|