| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Jasmyn  Moderator
|
Posted: Wed Apr 11, 2012 3:17 pm Post subject: |
|
|
Nee mijn vriend vind het ook leuk dus die kijkt gezellig mee XD _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
PrettyKitty  Moderator
|
Posted: Sun Apr 15, 2012 11:40 pm Post subject: |
|
|
Goodmorning Nederland!
Gewassen, aangekleed, gegeten, gedronken en de katjes gevoederd.
Nu alleen nog even mijn make-up op doe en ik ben klaar voor werk.
Ook wij kennen wat rustigere tijden dus ik vraag me van te voren altijd af hoe ik de dag doorkom.
Dat valt gelukkig achteraf dan wel weer mee.
We hadden een leuk weekend want er was een baby te logeren. We hadden aangeboden op op 'm te passen en het is zo'n blije baby!!
Hij straalt als-ie je ziet!
Dus ouderwets flesjes geven, fruithapje, luiers verschonen. Zo lang geleden maar nog zo herkenbaar. Alleen dat piemeltje he? Dat ben ik niet gewend met twee dochters.. 't Is net even wat anders
Okee, ik ga rennnen anders wordt het slechts een half opgemaakt gezicht en dat is zoals je weet GEEN gezicht *lol*
Mocht je ziek zijn: beterschap.
Ben je op zoek naar een baan: succes!!
Of ga je net als ik gewoon naar je werkgever... WERK ZE!
Kitty _________________ Big Bang Theory fan? Check this bundle!! You're going to love it! |
|
| Back to top |
|
 |
Jasmyn  Moderator
|
Posted: Mon Apr 16, 2012 1:49 am Post subject: |
|
|
Goedemorgen
Vandaag een productieve dag in de planning. Werken aan een paar requests voor mensen op IMVU en een aantal concepten werken voor nieuwe product lijnen. Verder straks even lekker sporten, altijd goed. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Jacky4you
|
Posted: Tue Apr 17, 2012 10:52 pm Post subject: |
|
|
Goedemorgen allemaal,
Vanmorgen was ik al vroeg wakker
Het was iets na vijven toen Pluto onze labrador aansloeg...
Nadat die gekalmeerd was en we gecontroleerd hadden dat er verder niets aan de hand was, kon ik niet meer slapen
Dus stond ik vanmorgen om zes uur al m'n fitness oefeningen te doen
Aansluitend douchen en een licht ontbijt gegeten.
Nu zit ik aan m'n kopje koffie om vervolgens naar m'n cursus gebracht te worden.
De cursus duurt deze week twee dagen, met een avondprogramma (cursus tot acht uur en aansluitend diner) en overnachting in hotel. Gelukkig hebben we een leuke en hechte groep studenten waarmee we deze opleiding doorlopen. Dus we zullen ons vanavond wel vermaken
Vraag is alleen of ik het tot vanavond laat volhoud, nu ik vanmorgen vroeg zo ruw m'n bed uit geblaft werd
Hebben jullie nog plannen vandaag?
[Update 18/4/2012 19:35]
Even opfrissen en verkleden voor het diner.
Ik heb nog geen lucifer houtjes nodig om de ogen open te houden
Love, hugs & kisses,
Jacky _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Jacky4you
|
Posted: Fri Apr 20, 2012 1:57 am Post subject: |
|
|
Het mag nog net
Goedemorgen!
Ik heb de cursus deze week weer overleefd
Ben nu aan het werk.
Vanmorgen moest ik even bijkomen van een slechte nachtrust...
Straks ga ik naar m'n tweede golf les.
Eens kijken of ik de slag nu wel te pakken kan krijgen
Men heeft me verzekerd dat ook ik na 10 lessen m'n GVB moet kunnen halen!
Bij deze allemaal heel fijn weekend toegewenst.
Ben nieuwsgierig welke leuke dingen jullie dit weekend allemaal gaan doen.
Maar dat lees ik een maandag wel
Love, hugs & kisses,
Jacky _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Jasmyn  Moderator
|
Posted: Fri Apr 20, 2012 3:23 am Post subject: |
|
|
Ik heb ook al slecht geslapen, al vrij lang nou blah!
Dit weekend niet al teveel in de planning, alleen zondag een bezoekje aan mijn oma met een vriendin van mij. Mn oma heeft het er al weken over dat we samen naar haar toegaan.  _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Jacky4you
|
Posted: Fri Apr 20, 2012 9:35 am Post subject: |
|
|
Slapeloosheid kan vele oorzaken hebben.
De mijne had een prettige oorzaak.
Ik kan in dit forum niet in detail treden, anders krijg ik een reprimande van de moderator
Maar als de reden stress, ziekte, o.i.d. is, is dat natuurlijk niet zo fijn.
Ik hoop dat het weer snel over gaat Jasmyn!
Op bezoek bij je oma.
En oma kijkt er al weken naar uit.
De gedachte doet me glimlachen...
Ik zie het al helemaal voor me
Geniet er van Jasmyn!
Zondagmiddag gaan Lindsay en ik weer eens naar het strand en aansluitend op bezoek bij tante Elisabeth en peetoom Evert-Jan. Het begint ondertussen een vast wekelijks ritueel te worden waar alle betrokkenen ook naar uitkijken
Zaterdag wordt ondertussen ook voorspelbaar... Paardrijden en shoppen Iemand nog verrassende plannen voor dit weekend? _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Jasmyn  Moderator
|
Posted: Fri Apr 20, 2012 11:17 am Post subject: |
|
|
Ja, mijn oma is echt geweldig, ze is al 96 jaar oud
Mijn vriendin kent ze ook al heel lang, want we zijn al vanaf ons vierde jaar bevriend.
Mijn slaapproblemen liggen aan veel vervelende dingen, zoals spanning, stress, rusteloosheid, dipjes... ik ben gevoelig voor veel dingen.
Jij gaat lekker naar het strand! Heerlijk is dat  _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Jacky4you
|
Posted: Fri Apr 20, 2012 2:24 pm Post subject: |
|
|
Voor alle duidelijkheid we gaan naar het strand voor onze sportieve plicht.
10km hardlopen door het mulle zand
Een dag niet sporten is een dag niet geleefd...
Fitness, zwemmen, paardrijden, skien en hardlopen op het strand.
Alles om in vorm te blijven
En dan ben ik onlangs ook nog begonnen met golfen
Ik weet het, het wordt een beetje veel...
Het werk vergt echter steeds meer relationele verplichtingen. Dit met bijbehorende lunches, diners en recepties. Tijd om te sporten komt in het gedrang en ieder pondje gaat nog steeds door het mondje
Ondanks dat ik de 40 al gepasseerd ben, wil ik m'n maatje 38 wel behouden  _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
PrettyKitty  Moderator
|
Posted: Tue Apr 24, 2012 11:53 pm Post subject: |
|
|
Goedemorgen
Het is woensdag, ik ben even niet meer hier geweest.
Afgelopen weekend zijn mijn man en ik een weekendje weggeweest met mijn ouders, naar België.
Ze worden echt oud en de indruk die dat heeft achtergelaten, maakte dat ik daar de afgelopen dagen flink mee bezig ben geweest in gedachten. Er komt een tijd dat je je dus als kind zorgen gaat maken om je ouders.
Maar goed... het leven gaat door, ze redden het voorlopig nog wel met z'n tweetjes dus dat moet je loslaten.
'k Moet ook weer wat op m'n gewicht letten want zo'n weekendje brengt vaak te veel en te lekker (uit) eten met zich mee.
Ik heb een nieuwe bril aangeschaft terwijl ik bij mijn ouders in het dorp was. M'n broer is opticien dus als het tijd wordt voor een nieuw montuur dan ga ik altijd bij hem aan.
Nu nog even wachten tot-ie klaar is en dan op zoek op IMVU naar een goed lijkend model
Zo, nu aankleden en naar de markt.
Kitty _________________ Big Bang Theory fan? Check this bundle!! You're going to love it! |
|
| Back to top |
|
 |
Jacky4you
|
Posted: Thu Apr 26, 2012 11:32 pm Post subject: |
|
|
Hallo allemaal,
Het wordt weer voorjaar, tijd om er even tussenuit te gaan. Even lekker met vakantie! Ik las dat Kitty al fijn een weekendje weggeweest is... Heeft iemand anders nog plannen?
Wij in ieder geval wel. Jullie zullen mij de komende weken daarom ook even moeten missen Lindsay en ik vliegen dit weekend naar Italie en we blijven daar ongeveer 2 weken
Waar we precies heengaan weet ik nog niet! Zelf heb ik het de afgelopen tijd te druk gehad om me daarmee bezig te houden. Lindsay heeft dus alles geregeld...
En ik mocht het niet weten van haar! "Je ziet het vanzelf wel, laat je verrassen" was haar antwoord op mijn nieuwsgierige vragen Gelukkig kan het niet ver van Maranello verwijderd zijn. We hebben daar immers een afspraak bij Ferrari
Dus zal wel Toscane worden:
Ik ga nu eerst nog even m'n werk afmaken, zodat ik met een gerust hart op vakantie kan... Aansluitend ga ik naar golfles met het doel over een tijdje m'n GVB te halen. Tot slot vanavond m'n koffers pakken...
Ik zie jullie over een paar weken weer!
Love, hugs & kisses,
Jacky _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
PrettyKitty  Moderator
|
Posted: Thu May 10, 2012 1:05 am Post subject: |
|
|
Een heel goedemorgen voor wie dit leest.
Het is enige tijd geleden dat er hier wat werd geschreven
Het is een meer dan druilige ochtend in Almere, het lijkt wel de zomer van vorig jaar
Wat ik vooral heel grappig vind dat is dat de mensen vorig jaar zeiden dat vanwege de prachtige dagen in het voorjaar, de zomer zo tegenviel.
Persoonlijk geloof ik er niet in dat het weer kan denken en ieder jaar maar een x-aantal zonnige dagen voor ons in petto heeft. Maar mocht het wel zo zijn dan weten we in ieder geval zeker dat het een mooie zomer wordt. Want nu is het KNUDDE!!
Ik geniet in ieder geval wel van de vogeltjes onder onze veranda. Daar hangt een vogelhuisje met volop voedsel en ondanks dat we katten hebben, komen de vogeltjes toch volop op het huisje af.
Ze maken een herrie van jewelst, bevechten elkaar vor een stukje pinda maar het is een lust voor het oog
Zo, meer heb ik niet voor vandaag.
Ofschoon: heeft iemand van jullie inmiddels die meer dan nare griep die momenteel heerst?
Mocht dat zo zijn: heel veel beterschap! _________________ Big Bang Theory fan? Check this bundle!! You're going to love it! |
|
| Back to top |
|
 |
MisterWhite
|
Posted: Wed Sep 05, 2012 10:46 am Post subject: |
|
|
"Ja lekker, twee suiker, 1 melk, heh gezellig."
Eindelijk ook een "Nederlandschhh" forum, en zeer goed beheerd ook! Mijn complimenten, het gaat voorbeeldig! "Ennnn jaaa een koffie topic, ongeveer netzo slim als de uitvinding zelf"!
Jessus Wat zijn we goed heh,...we doen gewoon een tweede rondje ... Notenkoekje, yumyum??? Iemand??? We blijven bij het seizoen heh en nog zo'n lekker weertje ook...haiiiiiiii...beentjes languit...jessus wat gezellig eigenlijk
... _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
|