| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Violentwind
|
Posted: Sun Mar 04, 2012 12:21 pm Post subject: [V] Zichtbaarheid in inventory |
|
|
Het is wel mijn week merk is zeg >.< Ik kwam er achter dat ik een van mijn cosplay outfits niet meer terug kan vinden in mn inventory. het gaat om: http://nl.imvu.com/shop/product.php?products_id=6283133
Als ik naar de product pagina ga zegt het gewoon dat ik het product in bezit heb. Maar al ga ik naar mijn inventory of web inventory is het in geen velden of wegen te bekenen. Ik heb mijn cache al geleegt al ge refreshed gekeken of het onder female fo male stond AP of GA maar nergens kan ik hem terug vinden. Ik heb deze outfit wel opgeslagen dus ik kan hem nog steeds aan maar dat is ook de enigste manier hoe ik hem terug kan zien. Dit verhaal geld overgens voor de gehele set is er iets wat ik er aan kan doen zodat ik hem weer kan zien.
P.s. Ook al gekeken of het hidden was maar daar staat ook niks onder
Alvast bedankt! |
|
| Back to top |
|
 |
PrettyKitty  Moderator
|
Posted: Mon Mar 05, 2012 12:20 am Post subject: |
|
|
Mag ik hier op terugkomen? Ik geloof dat ik er iets over zag staan in het moederatorsforum maar dat wil ik eerst nakijken, okee? _________________ Big Bang Theory fan? Check this bundle!! You're going to love it! |
|
| Back to top |
|
 |
Violentwind
|
Posted: Mon Mar 05, 2012 10:00 am Post subject: |
|
|
| Thanks kitty tuurlijk is dat ok. |
|
| Back to top |
|
 |
PrettyKitty  Moderator
|
Posted: Mon Mar 05, 2012 10:45 am Post subject: |
|
|
Dit vond ik op het forum van de moderators... in het engels welliswaar maar misschien heb je er iets aan:
| LestatDeLioncourt wrote: |
I found Several today Missing and the only way you can access them is by going to the "Old Reports Product Listing" click the PID number and Again Click the Product Number... Takes you to the page of the missing product.
Now look at the top of the page. the Catalog Category is missing and the Peer Review Status Bar is missing. It's okay ... Go to the bottom of the page and "Edit Settings" once in Create Mode, Just hit "Submit". Now look at the Catalog Category and the Peer Review Status Bars at the Top...
After about an hour or 2 the correct numbers *are* reflected in both the Creator Dashboard and the Creators Catalog.... YaY
Work around for a few items if you need them NOW. Take them "Though" Create Mode!!!! You dont *have* to edit anything just resubmit... Fixes it !!!  |
Eerlijk gezegd weet ik niet waar je 'Old report product listing' vind. _________________ Big Bang Theory fan? Check this bundle!! You're going to love it! |
|
| Back to top |
|
 |
Jasmyn  Moderator
|
Posted: Mon Mar 05, 2012 11:14 am Post subject: |
|
|
Ik denk dat dat helaas niet het antwoord is, aangezien het hier om een outfit gaat die iemand anders gemaakt heeft, en niet om eigen gemaakte producten.
Ik vind het een gek probleem, we zullen het even moeten navragen. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Jasmyn  Moderator
|
Posted: Mon Mar 05, 2012 11:37 am Post subject: |
|
|
Ik heb een antwoord voor je:
| MinhyrdinWindrose wrote: | Check out the product page. The item has misplaced its category. The dev will need to resubmit it so that it will be properly categorized once again.
That's happening more and more lately. I have no idea what could be causing it. |
|
 |
PrettyKitty  Moderator
|
Posted: Tue Mar 06, 2012 12:47 am Post subject: |
|
|
Yay, dank je Jasmyn.
Ik dacht werkelijk het probleem en de oplossting gevonden te hebben.
'k Ben blij dat je zo alert bent.
Excuses voor mijn blijkbaar verkeerd geintrepeteerde oplossing. _________________ Big Bang Theory fan? Check this bundle!! You're going to love it! |
|
| Back to top |
|
 |
Violentwind
|
Posted: Tue Mar 06, 2012 1:08 am Post subject: |
|
|
| Heel erg bedankt bijde hier zal ik dan waarschijnlijk de developer even een bericht over moeten sturen. Nu is het probleem dat ik het van dit product af wist maar ik heb geen id of het met nog meer is gebeurt aangezien ik niet mijn hele inventory uit mn hoofd ken. Enig id om dit ook te achterhalen ? |
|
| Back to top |
|
 |
Mutsjeee
|
Posted: Tue Mar 06, 2012 7:53 am Post subject: |
|
|
Ik geloof dat de developer de PID's zelf makkelijk kan vinden door naar z'n creator reports te gaan, en dan te kijken bij product list... Voor wat ik heb gelezen in t engelse forum over dit onderwerp, is het products niet terug te vinden bij het creator centre onder catalog of projects, maar staan ze dus wel nog steeds bij de creator reports (: _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Jasmyn  Moderator
|
Posted: Tue Mar 06, 2012 12:25 pm Post subject: |
|
|
Ik heb het probleem even doorgegeven, aangezien ik meerdere klachten erover heb gezien nu. En ook van een developer die de categorie niet kan veranderen. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Jasmyn  Moderator
|
Posted: Thu Mar 08, 2012 4:38 am Post subject: |
|
|
Een update: staff is aan het werk om het probleem te vinden en een oplossing te bedenken voor dit probleem. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Violentwind
|
Posted: Thu Mar 08, 2012 6:19 am Post subject: |
|
|
Heel erg bedankt  |
|
| Back to top |
|
 |
Violentwind
|
Posted: Wed Mar 21, 2012 10:04 am Post subject: |
|
|
| is Hier al verdere informatie over want ik heb het id dat ik steeds meer items mis. Ty |
|
| Back to top |
|
 |
Jasmyn  Moderator
|
Posted: Thu Mar 22, 2012 9:13 am Post subject: |
|
|
Ik zal nog eens checken, paar dagen terug waren ze er nog mee bezig. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Mutsjeee
|
Posted: Fri Mar 23, 2012 1:26 am Post subject: |
|
|
Voor zover ik in t engelse forum heb gelezen, is imvu er "wel mee bezig" maar willen ze er verder niks over kwijt, en het lijkt ook niet zo hoog op imvu's prioriteiten lijstje te staan... helaas _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
|