| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
DarkprincesElf1
|
Posted: Mon Mar 19, 2012 4:55 am Post subject: [v] VIP en advertenties |
|
|
andere vraag hoelang moet je vip zijn voordat de advertentie adds voorgoed verdwijnen. wil niet weer 80 euro betalen voor een jaar vip. zoals ik bij dit account deed
<- Edit PK, 19-03-2012: uit ander item verplaatst omdat het een nieuwe vraag was en afweek van dat item -> _________________
Check it out |
|
| Back to top |
|
 |
PrettyKitty  Moderator
|
Posted: Wed Mar 21, 2012 1:23 am Post subject: |
|
|
Omdat ik een VIP 'ben', heb ik geen idee over welke advertenties je het hebt.
Is er iets veranderd dan in de afgelopen 3 maanden?
Ik kan me daarvoor geen advertenties herinneren.
Ik denk dat die dingen onmiddelijk weg zijn als je VIP bent, je hoeft niet eerst een paar weken VIP te zijn.
Wel is het zo dat zo gauw je geen VIP meer bent, alle privileges verdwijnen. _________________ Big Bang Theory fan? Check this bundle!! You're going to love it! |
|
| Back to top |
|
 |
DarkprincesElf
|
Posted: Wed Mar 21, 2012 2:04 am Post subject: |
|
|
| in mn 1st account ben ik alllang geen vip meer en de advertenties zijn nogsteeds weg. op elke pagina waar ik kom zijn er advertenties. soms opend het een nieuwe pagina zelfs. |
|
| Back to top |
|
 |
Mutsjeee
|
Posted: Wed Mar 21, 2012 4:18 am Post subject: |
|
|
Ik geloof dat het zo zit:
In die vroege ouwe tijd van imvu was het voldoende om alleen je naam te kopen om vervolgens voor goed van alle advertenties af te zijn (ik heb nooit VIP gehad, maar zie nooit reclames)... Maar dat is een tijd geleden veranderd, en nu kun je alleen van de advertenties af komen met VIP, en zodra je VIP opzegt ben je weer terug bij af en wordt je weer doodgegooid met advertenties...
Extra $$$ voor imvu, want nu krijgens ze én meer geld van de adverteerders, én van mensen die nu per maand extra moeten betalen om er vanaf te komen... _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
DarkprincesElf1
|
Posted: Wed Mar 21, 2012 8:53 am Post subject: |
|
|
dan is die verandering zeker een half jaar of een jaar bezig. nadat ik me vip hier zei. want ik zie geen advertenties op dit account _________________
Check it out |
|
| Back to top |
|
 |
|